Ubisoft Danmark
Hackere satte computerspil på dagsordenen

Spilfirmaet Ubisoft eftersøgte hackere i den gode sags tjeneste, da de skulle lancere spillet Watch Dogs 2.

+
Comedy Central
Aprilsnar tog fusen på 100.000 Comedy Central-fans

René Dif skal nu lægge stemme til de kendte South Park-karakterer. Eller skal han? Helt uden brug af annoncering, nåede et Facebook-opslag ud til mere end 100.000 mennesker.

+
PlayStation Danmark
Blodig kampagne for PlayStation gik verden rundt

Et opsigtsvækkende samarbejde gav en reach på 11,5 millioner og 500 nye bloddonorer.

+
Bæredygtig jagt
Årets Vildtret satte vildtkød på dagsordenen

Sammen med nogle af landets stjernekokke fik vi smagen af vildtkød ud til 3 mio. danskere.

+
Thuesen Jensen / Pillivuyt
Pillivuyt gav en anderledes grilloplevelse

Et lækkert event skabte masser af omtale af Pillivuyts nye grillfade.

+
PlayStation Danmark
Velkommen til konkurrenten!

En venlig velkomsthilsen til konkurrenten Xbox blev en viral succes på YouTube og Facebook.

+
Thuesen Jensen / Pillivuyt
Lancering af Blå Bretagne

Franske fornemmelser skabte stor opmærksomhed om ny porcelænsserie.

+
Bæredygtig Jagt
Årets Vildtret 2014

Danmarks mest anerkendte kokke dyster om at lave den bedste ret med vildtkød.

+
Dansk Reumatologisk Selskab
Gigtkampagne gav målbare resultater

Intensiv PR- og annonceindsats fik identificeret 5.000 danskere med uopdaget gigt.

+
Boxer
Boxer tog ejerskab på det digitale tv-signal

Et spektakulært lysshow satte Boxer på tv-dagsordenen landet over.

+