case_Adobe

Adobe – et stærkt samarbejde i over 10 år

Adobes software bliver hver dag anvendt af millioner af mennesker verden over, der arbejder med kreativitet, digital marketing eller dokumenter. I takt med digitaliseringen bliver Adobes produkter mere og mere relevante, og Adobe har haft brug for et PR-bureau, der kunne fastholde deres førende position i markedet og sikre kontinuerlig synlighed og brand awareness.  

I over 10 år har Holm Kommunikation været nordisk lead-bureau for Adobe og varetaget PR-strategi, pressemeddelelser, pressekontakt, udarbejdelse af content til sociale medier, events, medietræning, kreative kampagner, influencer-samarbejder og meget mere.

”Holm Kommunikation er dygtige til at rådgive os i et omskifteligt digitalt medielandskab og har sans for de gode historier, der giver genlyd i medierne og som når længere ud end de traditionelle tech-medier. Adobes forretning har udviklet sig markant inden for de senere år, og Holm Kommunikation har spillet en strategisk rolle i at opbygge kendskab til vores nye produkter og tjenester hos en helt ny målgruppe”

Jes Schyum, nordisk kommunikationschef hos Adobe

Forskellige målgrupper
Adobes unikke løsninger er inddelt i tre forskellige skyer. Creative Cloud tilbyder verdens førende kreative værktøjer som fx Adobe Photoshop og InDesign. Experience Cloud giver virksomheder mulighed for at levere digitale kundeoplevelser, som skaber brandloyalitet og vækst og Document Cloud hjælper virksomheder med at gøre papirbaserede processer digitale.

Læs mere om Adobe her.

VIL DU HØRE MERE?

Esben Berg Nielsen, konsulent, e-mail: ebn@holm.dk, tlf. 26 36 81 22

Ida Brixtofte Nielsen, konsulent, e-mail: ibn@holm.dk, tlf: 50 60 14 69