Nyheder - 25.05.16

Holm vinder Europas største PR-pris

Vores kampagne #GivBlodForBloodborne for Sony PlayStation vandt en guldpris ved Sabre Awards, der er verdens største prisuddeling for PR-branchen.

Ved prisuddeling Sabre Awards 2016 vandt Holm en af de fornemme priser i kategorien “Entertainment” for vores kampagne #GivBlodForBloodborne, som er udført for Sony PlayStation.

Sabre Awards, der blev afholdt i Berlin, havde år mere end 2.400 indsendte bud fra hele EMEA-regionen, og prisuddelingen regnes som den største i verden for PR-branchen.

Kampagnen var en del af lanceringen af PS4-spillet Bloodborne og opfordrede unge mænd til at melde sig som bloddonorer. PlayStation Danmark indgik et samarbejde med den regionale blodbank GivBlod om at afholde et bloddoner-event i København for en enkelt dag. Alle der donerede blod fik enten Bloodborne eller et andet PlayStation-spil som tak.

Kampagnen skabte massiv omtale og buzz på de sociale medier, og flere end 300 internationale medier fra hele verden skrev historier om det blodige samarbejde.

Se kampagne-videoen nedenfor, eller læs hele casen her.