Nyheder - 25.04.17

Vi er nomineret til Europas største PR-pris. Igen.

Vores kampagne “Danmark har brug for flere hackere” for spilvirksomheden Ubisoft skabte stor opmærksomhed og er nu blevet indstillet til en Sabre Award i kategorien Bedste Nordiske Kampagne.

Vi er nomineret til en af de fornemmeste priser i den europæiske PR-branche for vores kampagne “Danmark har brug for flere hackere” for spilvirksomheden Ubisoft.

Det er tredje gang på fire år, at vi er blevet nomineret til en Sabre Award, der er PR-branchens svar på EM i fodbold.

Kampagnen blev sat i søen i forbindelse med lanceringen af det populære computerspil “Watch Dogs 2”, hvor man spiller en ung såkaldt white hat hacker, der hacker i den gode sags tjeneste.

Og da Danmark vil mangle 19.000 it-professionelle i 2030 indgik Ubisoft i et noget utraditionelt samarbejde med bl.a. Københavns Universitet om at få flere unge mennesker til at tage en uddannelse inden for it-sikkerhed.

På kampagnesiden  www.flerehackere.dk kunne aspirerende white hat hackers teste deres it-evner, og finde ud af, om en karriere inden for it-sikkerhed var noget for dem.

Se kampagne-videoen nedenfor, eller læs hele casen her.