Smart ID
Snydetricks satte fokus på ID-kultur

Kreative tricks til at snyde med ID fik unge til at bruge app og satte ID-kultur på den politiske dagsorden.

+
SAP
Digitalt oplevelsescenter gav ministerbesøg og medieomtale

Én erhvervsminister, et folketingsmedlem og 14 journalister mødte op til åbningen af SAP’s nye digitale oplevelsescenter.

+
NEXT Partnership
Folkelig og politisk opbakning til kliniske forsøg

NEXT Partnership har ved hjælp af en vedvarende presse- og public affairs-indsats opnået bredt kendskab, indgået nye offentlige samarbejder og sikret støtte på Finansloven.

+
Udnyttelse af data gennem ny forskerportal

Undervisningsministeriet skulle udvikle en ny online portal for at øge kendskabet til samt øge brugen af undervisningsrelaterede data. 

+
Sikkerhedsstyrelsen
157.000 danskere fik en VR-raket i hovedet

Med en virtual reality-kampagne fik Sikkerhedsstyrelsen antallet af fyrværkeriskader ned

+
Køge Kommune
Køge Kommune på LinkedIn

Køge Kommune ønskede at styrke deres tilstedeværelse på LinkedIn og arbejde med at udvide målgrupperne herunder rekrutteringsudfordringer.

+
Leverforeningen
Hepatitis-opråb gav genlyd

Kun en tiendedel af de mellem 15-20.000 danske hepatitis C-patienter får i dag tilbudt behandling. Det på trods af, at der er udviklet nye behandlinger, som kurerer 95 pct. af patienterne. Det problem ønskede Leverforeningen at sætte fokus på.

+
Undervisningsministeriet
Ny udskolingspakke til EMU.dk

I samarbejde med Epinion udarbejdede Holm Kommunikation en omfattende ny udskolingspakke til ministeriets undervisningsportal, EMU.dk.

+
Adobe
Adobe – et stærkt samarbejde i over 10 år

Adobe er en af verdens førende softwarevirksomheder og har i over et årti været retainer-kunde hos Holm Kommunikation.

+
MEDA
Danskerne fik styr på allergien

Meda ønskede at styrke salget af sin nyeste receptpligtige allergimedicin. Lægerne var således gatekeepers for produktet – en udfordring, da rigtig mange allergikere slet ikke opsøger læge for at få hjælp til deres allergisymptomer.

+
Ubisoft Danmark
Hackere satte computerspil på dagsordenen

Spilfirmaet Ubisoft eftersøgte hackere i den gode sags tjeneste, da de skulle lancere spillet Watch Dogs 2.

+
Comedy Central
Aprilsnar tog fusen på 100.000 Comedy Central-fans

René Dif skal nu lægge stemme til de kendte South Park-karakterer. Eller skal han? Helt uden brug af annoncering, nåede et Facebook-opslag ud til mere end 100.000 mennesker.

+
PlayStation Danmark
Blodig kampagne for PlayStation gik verden rundt

Et opsigtsvækkende samarbejde gav en reach på 11,5 millioner og 500 nye bloddonorer.

+
Bæredygtig jagt
Årets Vildtret satte vildtkød på dagsordenen

Sammen med nogle af landets stjernekokke fik vi smagen af vildtkød ud til 3 mio. danskere.

+
Thuesen Jensen / Pillivuyt
Pillivuyt gav en anderledes grilloplevelse

Et lækkert event skabte masser af omtale af Pillivuyts nye grillfade.

+