Nyheder - 21.04.16

Holm nomineret til en Sabre Award.

For anden gang på tre år er Holm Kommunikation nomineret til en Sabre Award for vores arbejde med Sony PlayStation.

I år er det vores kampagne #GivBlodForBloodborne der er udvalgt til finalen, hvor den skal kæmpe om at vinde prisen i kategorien “Entertainment”.

Kampagnen var en del af lanceringen af PS4-spillet Bloodborne og opfordrede unge mænd til at melde sig som bloddonorer. PlayStation Danmark indgik et samarbejde med den regionale blodbank GivBlod om at afholde et bloddoner-event i København for en enkelt dag. Alle der donerede blod fik enten Bloodborne eller et PlayStation-spil som tak .

Kampagnen skabte massiv omtale og buzz på sociale medier, og mere 300 internationale medier fra hele verden skrev historier om det blodige samarbejde.

Sabre Awards er den største PR-pris i verden, og Holms kampagne blev udvalgt blandt mere end 2.400 indsendte bud fra hele EMEA-regionen.

Holm var også nomineret til en Sabre Award i 2014 for vores arbejde med at lancere PlayStation 4.

Læs mere om #GivBlodForBloodborne