Nyheder - 28.09.17

Morgenmøde: Opnå digital succes på Folkemødet.

Holm Kommunikation inviterer til morgenmøde om organisationers muligheder ved digital tilstedeværelse på Folkemødet.

Under den politiske festival i Allinge udspiller kampen om opmærksomhed sig ikke kun på teltpladsen. Sideløbende foregår en vigtig del af spillet digitalt, og organisationer kan drage stor nytte af at indtænke digital kommunikation, når strategien for folkemødet fastlægges. Men hvordan sørger for man for, at ens dagsorden kommer ud på den anden side af teltet, hvordan trænger man igennem til medierne med sin dagsorden på Folkemødet, og hvordan engagerer man sit publikum online?

Læs også: Holm lancerer netværks-appen Mingla på Folkemødet

Torsdag d. 12. oktober laver vi den digitale analyse af #FMDK og peger frem mod 2018.

Program

8.30 – Ankomst, let morgenmad, kaffe og velkomst

8.45 – Jakob Høegh og Lasse Skjoldan fra Infomedia tegner det overordnede billede af de digitale tendenser ved Folkemødet 2017, og hvad der kendetegner PR under Folkemødet

9.15 – Mads Keilberg Johansen og Mathias Holm Pedersen fra Holm Kommunikation fortæller om netværks-appen Mingla

9.30 – Tina Mellergaard fra Landbrug & Fødevarer fortæller om L&Fs digitale folkemøde 

10.00 – Morgenmingling

Hvem: Mødet er forbeholdt kommunikationschefer, marketingchefer og medarbejdere med ansvar for Folkemødet, PR, kommunikation, marketing og sociale medier.
Hvad: Vi leverer inspiration til din digitale strategi før, under og efter Folkemødet og serverer en let morgenmad.
Hvor: Holm Kommunikation A/S, Ryesgade 3F, 1. sal, 2200 København N
Hvornår: Torsdag d. 12. oktober 2017, kl. 8.30-10.30

Tilmelding
Send en mail med navn, stilling og arbejdsplads til Mads Keilberg Johansen, digital chef, Holm Kommunikation på mkj@holm.dk senest 10. oktober.