01 Opgave
Lancering af nyt digitalt center
It-virksomheden SAP skulle lancere det digitale oplevelsescenter SAP Experience Center Copenhagen, der med interaktive rum og konkrete værktøjer viser, hvordan ny teknologi kan sætte strøm til virksomheder og organisationers digitale transformation.
Udfordringen var at nå ud til alle beslutningstagere med interesse for teknologi – ikke kun SAP’s egne samarbejdspartnere, men også virksomheder, organisationer, politikere og studerende – alt sammen for at få gang i en dialog om intelligent udnyttelse af data, design og digitale forretningsmodeller.
02 Løsning
Presseomtale og minister-åbning
Sammen med SAP lagde vi en strategi for de syv uger op til oplevelsescentrets åbning, så de gode budskaber blev belyst fra alle tænkelige vinkler. Vi udviklede en detaljeret contentplan bestående af bl.a. video, infografik og indlæg til sociale medier.
Op til lanceringen hjalp Holm med at generere omtale på tværs af medier og sociale kanaler med særlig fokus på LinkedIn.
SAP Experience Center åbnede officielt d. 5. oktober 2017. Her klippede tidligere erhvervs- og vækstminister Brian Mikkelsen snoren med en digital saks og hyldede det digitale Danmarks innovationsmod i sin tale. Også Ida Auken, formanden for SIRI-Kommissionen og Adam Lebech fra DI Digital deltog i åbningen.